Merry Christmas!! 聖誕節快樂~




《My Grown Up Christmas List》
我長大後的聖誕願望清單

(中譯:Cyberreading)


Do you remember me
你可記得我
I sat upon your knee
曾坐在你膝上
I wrote to you With childhood fantasies
寫著兒時的夢想之信

Well, I'm all grown up now
我現在已長大
And still need help somehow
仍需要你幫忙
I'm not a child
我不是個孩子
But my heart still can dream
但我仍有夢想

So here's my lifelong wish
這是我畢生願望
My grown up christmas list
長大後的聖誕願望清單
Not for myself
不是為我自己
But for a world in need
而是為了這危難中的世界

No more lives torn apart
再沒有受殘害的生命
That wars would never start
再不會有戰爭
And time would heal all hearts
時間能療癒受傷的心
And everyone would have a friend
每人都會有知己
And right would always win
正義終將勝利
And love would never end
愛永不止息
This is my grown up christmas list
這就是我長大後的聖誕願望清單

As children we believed
小時候我們總相信
The grandest sight to see
最棒的場景
Was something lovely Wrapped beneath our tree
莫過於聖誕樹下包裝可愛的東西

But heaven only knows
但只有天知道
That packages and bows
精美的包裝跟蝴蝶結
Can never heal
無法治癒
A hurting human soul
受傷的心靈

No more lives torn apart
再沒有受殘害的生命
That wars would never start
再不會有戰爭
And time would heal all hearts
時間能療癒受傷的心
And everyone would have a friend
每人都會有知己
And right would always win
正義終將勝利
And love would never end
愛永不止息
This is my grown up christmas list
這就是我長大後的聖誕願望清單

What is this illusion called the innocence of youth
也許這樣的想像只是年輕人的天真
Maybe only in our blind belief can we ever find the truth
也許只有在我們盲目執著的信仰中才能找到真理

No more lives torn apart
再沒有人的生命將被奪去
That wars would never start
再不會有戰爭
And time would heal all hearts
時間能療癒受過傷的心
And everyone would have a friend
每個人都會有朋友
And right would always win
正義終將勝利
And love would never end
愛永不止息
This is my grown up christmas list
這就是我長大後的聖誕禮物清單

This is my only vital wish
這是我唯一熱切的盼望
This is my grown up christmas list
這是我長大後的聖誕願望清單




Source of the photos: JupiterImages







ivr


arrow
arrow
    全站熱搜

    cyberreading 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()